Hjem>Moneyback FAQ



OFTE STILTE SPØRSMÅL
- Hvis du ikke allerede visste det, tilbyr LISTERINE® mange forskjellige produkter munnskyllevann med mange fordeler, som vår Total Care-serie som reduserer 97 % av bakterier som forårsaker plakk og dårlig ånde*. Og det er bare på dag 1!
- LISTERINE® 21-dagers utfordring handler om:
- Å lære bort fordelene med vår LISTERINE® Total Care-serie og utfordre deg til å bruke Listerine Total Care to ganger om dagen i 21 dager, slik at du kan føle forskjellen selv!
- Å tilby en pengene tilbake-garanti hvis du ikke er fornøyd med kjøpet. LISTERINE® har flere produkter tilgjengelig utenfor Total Care-serien, som også gir mange forskjellige tann- og munnhelsefordeler, så vi har bestemt oss for å inkludere dem i pengene tilbake-garantien vår!
- Å ha en produktvelger som gir deg muligheten til å forstå hvilken LISTERINE®-variant som er best for deg basert på produktfordelene og smaksnivået du leter etter.
* bakterier etterlatt etter tannpuss | **unntatt Total Care 95ml, se vilkår og betingelser
- Tilbudet på pengene tilbake-garanti gjelder for innbyggere i Norge som er 18 år eller eldre.
- Pengene tilbake-garantien gjelder for Listerine-produkter kjøpt mellom 15.03.23 og 10.06.23. Du kan gjøre refusjonskrav fra 21 dager etter kjøpet, og alle krav må sendes inn innen 28.06.23. 1 krav per husholdning. Maks refusjonsbeløp er 180 kr. Ta vare på kvitteringen.
- Hvis du etter 21 dager med bruk av det kvalifiserende produktet ikke er fornøyd, kan du komme med et krav om refusjon av prisen du betalte for det kvalifiserende produktet, opptil en maksimal kjøpsverdi på 180 kr. For å gjøre det, må du fylle ut refusjonsskjemaet for pengene tilbake-garantien på listerine.no/21daychallenge og oppgi informasjon som kreves (ditt navn, e-postadresse, navn på produktet du har kjøpt og bankkontoopplysningene dine).
- Du må laste opp kjøpsbeviset ditt (kvittering fra butikk eller elektronisk kvittering) som viser at du kjøpte det kvalifiserende produktet, prisen du betalte for det, forhandleren du kjøpte det fra og kjøpsdatoen innenfor kampanjeperioden.
- Du kan endre på alle kjøp bortsett fra det relevante kvalifiserende produktet (du må ikke endre det kvalifiserende produktet, prisen, detaljene for forhandleren, kjøpsdato eller klokkeslett). Kvittering må lastes opp i .png-, .jpeg- eller .pdf-format.
- Kravet kan ikke fremsettes via en forhandler eller i butikk.
- Listerine® Total Care (unntatt 95ml)
- Listerine® Total Care Milder Taste
- Listerine® Total Care Teeth & Gum
- Listerine® Cool Mint Milder Taste
- Listerine® Fresh Ginger & Lime Milder Taste
- Listerine® Advanced White Milder Taste
- Listerine® Professional Sensitivity Therapy
- Listerine® Professional Gum Therapy
- På nett eller i butikk kun hos norske forhandlere og apotek. Vennligst sjekk på nett eller i butikk for tilgjengelighet av produkt.
- Du trenger en spesifisert kvittering fra butikk eller en gyldig elektronisk kvittering som viser det kvalifiserende LISTERINE®-produktet du kjøpte, prisen du betalte for det, forhandleren du kjøpte det fra og datoen for kjøpet innenfor kampanjeperioden.
- Endrede eller manipulerte kvitteringer blir ansett som ugyldige og kan ikke brukes som del av et refusjonskrav.
- For flere spørsmål vennligst kontakt vår kundeservice på med-info@its.jnj.com